Select Your Style

Choose your layout

Color scheme

Ugdymo savitumas

EDUKACIJOS:

Kokybiško ugdymo pagrindas tėvų ir ikimokyklinės įstaigos pedagogų bendradarbiavimas. Šiandien “Coliukės” grupės ugdytinius aplankė šuniukas Rifa ir veterinarijos gydytoja. Pasakojo vaikams apie augintinių priežiūrą, klausėsi šuniuko širdutės plakimo, valė dantukus. Dėkojame Roko Miliausko mamytei už puikią patyriminę edukaciją mažiesiems. Akimirkas įamžino ugdytinės Onutės tėvelis, Vaidas Vidugiris! Kokia puiki mūsų bendrystė 🙌🤸‍♂️🤸‍♀️

 

Svečiuose Amsius

Priešmokyklinės “Undinėlės” grupės ugdytinių patyriminė veikla VDU botanikos sode. Ekskursijos vadovė pristatė esančių augalų rūšis, parko ir tvenkinių istoriją ir pakvietė apžiūrėti oranžeriją. Čia vaikai pasijuto tarsi tropikuose ; šviesu, karšta ir didelė gausybė išskirtinių augalų. Ugdytiniai žavėjosi palmėmis, aukštais fikusais, lauro ir citriniais medžiais, gėlėmis. Aktyvus, patirtinis vaiko ugdymasis – svarbus šiuolaikinio ikimokyklinio/ priešmokyklinio ugdymo aspektas.

 

“Batuoto katino” grupės patyriminė veikla rančoje su gyvūnais Myliu kaimą – Animal & Forest Therapy 🐴🦄🐑🐐🐇🐔🐓🐕
Atvykę ugdytiniai susipažino su rančoje esančiais gyvūnais, visi kartu sužinojo daug naujos ir įdomios informacijos apie ožkas, triušius, avis ir vištas, antis, visus apžiūrėjo, šėrė, glostė ir šukavo ponį, balnojo jį ir jojo čia pat esančioje aikštelėje.
🐿🐜🐌 Ši aktyvi veikla vaikams suteikė nuostabių emocijų, ugdymas perkeltas į netradicines aplinkas suteikia galimybes semtis žinių per patyrimą. Svarbiausia, ką gauna vaikas, būdamas aplinkoje, kur yra gyvūnų – humanistinį požiūrį į gyvūnus. Tai – nuostabu ir naudinga: išmokti rūpintis, išmokti mylėti, išmokti saugoti labiau pažeidžiamą ir jausti pagarbą mus supančiam gyvajam pasauliui.

 

 

Tarptautinis projektas “SVEIKATIADA”:

Programa “Darni mokykla” :

 

  Kovas tolerancijos mėnuo BE PATYČIŲ:

 

STEAM veiklos:

Sraigių auginimas:

 

Steam veiklos tai atradimo džiaugsmas ir patirties kaupimas. Džiaugsmas iš savo rankytėmis užaugintų moliūgų surengti parodą, lyginti moliūgus pagal dydį, spalvą, svorį. 🐌🐌Auginti grupėje sraiges, stebėti kokį atstumą geba nušliaužti, kiek agurkų griežinėlių sugraužti, o kur dar visa sraigės anatomija…tiek daug ugdytiniai atranda ugdymo metu į kurį integruojamos Steam veiklos.

 

 

  Lopšelyje – darželyje “Pasaka” ugdymas – vientisas procesas, premtas natūralia vaiko prigimtimi ir sugebėjimu pačiam kurti save. Kartu su šeima formuojamos vertybinės nuostatos. ugdomi unikalūs vaiko gebėjimai. Vaikia laisvai renkasi naują veiklą, samprotauja ir daro sprendimus. Tai laiduoja vaiko galias sėkmingai socializuotis nuolatinės kaitos sąlygomis. Ugdymo procese akcentuojamos ne žinios ir žinojimas, o ugdytinio gebėjimas spręsti problemas, įvertinti sukauptą informaciją, ją interpretuoti. Įtraukti vaikai į kūrybą, išlaiko kūno laisvumą, mąstymą, veiksmingumą, emocionalumą. Formuojami vaidybos gebėjimai, kurie siejami su natūraliais vaikų žaidžiamais socialiniais vaidmeniniais žaidimai, komunikacijos, muzikoos, dailės, pažinimo ir kitose ugdymo veiklose. Atsižvelgiant į šiuolaikinėje visuomenėje augančio vaiko poreikius siekiama, kad mūsų darželį lankantys vaikai įgytų pirmuosius šiuolaikinės technologijos įgūdžius.

Minėdami Europos judriąją savaitę ir Tarptautinę dieną be automobilio, rugsėjo 23 d. l/d ,,Pasaka“ vaikai, dalyvavo Respublikinės ikimokyklinių įstaigų kūno kultūros pedagogų asociacijos inicijuotoje akcijoje ,,RIEDA RATAI RATELIUKAI“. Vaikai susipažino su ekologiškomis, alternatyviomis automobiliui susisiekimo priemonėmis, lenktyniavo, prisiminė saugaus elgesio kelyje taisykles ir džiaugėsi galimybe leisti laiką aktyviai gryname ore.

Džiaugiamės jau aštuntus metus dalyvaudami organizacijos „Gelbėkit vaikus“ – solidarumo bėgime.
🏃‍♀️Šio bėgimo misija — pasaulį daryti geresnį, skatinant solidarumą ir renkant paramą tiems, kam jos labiausiai reikia.
🏃‍♂️Šio projekto tikslas – diegti vaikams solidarumo bei empatijos vertybes ir raginti susimąstyti apie vaiko teises Lietuvoje bei visame pasaulyje.
🏃🏃‍♀️🏃🏃‍♂️Nepamirškime, kad fizinis aktyvumas – prigimtinis organizmo poreikis! Jis ugdo ir stiprina visas organizmo sistemas, veikia jų funkcijas ir gyvybingumą. Fizinis aktyvumas ypač svarbu ikimokyklinio amžiaus vaikams, kurie intensyviai auga ir tobulėja. Jiems būdingas didelis judėjimo poreikis, kuris yra prigimtinis, o ne suvokiamas sąmoningai. Džiaugiamės, gražiu rudeniu ir galimybe sportuoti gryname ore. 🏋⛹⚽

BEACTIVE savaitė:

    Įstaigoje skatinamas gabių vaikų tobulėjimas. Nepriklausomai nuo jų socialinės padėties, amžiaus, lyties, sudaromos galimybės atsiskleisti vaiko gabumams ir kūrybiškumui. Įvairiomis veiklos formomis ir metodais skatinamas vaikų dalyvavimas meno, sporto renginiuose įstaigoje ir už jos ribų. Vaikai dalyvauja Kauno miesto savivaldybės organizuojamuose projektuose ir metodiniuose renginiuose, parodose, šventėse ir akcijose, “Teatro dienelėse”, organizuojami pasirodymai “Panemunės senelių namuose”, tėvams ir bendruomenei. Veiklos organizuojamos netradicinėse aplinkose, aktyviai daluvaujama edukacinėse programose.

Class Activities

Category:

Date : 19 Gru 2014

To Top