ŽYDINTYS AUGALAI
https://kaunopasaka.padlet.org/ruta5/f2ic0aaol6ptgxiy
Savaitės temai, pasiūlytos auklėtojos veiklos, skatino tėvelius su vaikučiais, susipažinti su artimiausioje aplinkoje esančia augmenija. Vaizdinė užduotis ” Gėlytės istorija”, padėjo formuoti pažinimą apie gėlytėms augti reikalingas sqlygas, augalo augimo etapus. Veikla “Drugelis”, “Gėlytė”, suteikė vaikams atradimo džiaugsmą, savarankiškai atlikti užduotį. Stebėti, ieškoti žydinčių augalų.
Padedant tėveliams, vaikai piešia, praleidžia laiką kartu. Mildutė daug laiko praleidžia lauke, stebi pavasario žalumą. Važinėjasi paspirtuku, balansiniu dviratuku. Savarankiškai tapo. Iš piešinių gausos, galima teigti, kad labai patinka darbai guašu. Tulpių puokštė vazoje, puiki vaizdinė priemonė. Elinga su tėveliais tapė darbelį ” Gėlytės”. Tėvelis padėjo prispausti spalvotą, Elingos delniuką. Mergaitė savarankiškai tapė gėlytes, vazonėlį. Žiūrėjo animacinį filmą. Lauke stebėjo, pasipuošusius žiedais ” Drugelius”.
Gabrielius džiaugsmingai, demonstruoja savo darbelį. Kartu su tėveliais aptarė gėlytės augimą, panaudojo auklėtojos pasiūlytą, vaizdinę priemonę. Sukaupęs dėmesį konstravo.
Nandui atlikti užduoti smagiau su broliuku. Spalvindamas drugelio piešinį,stengėsi pastebėti smulkias detalias. Neišeiti iš formos kraštų. Užduotis pasirinko, kaip ir brolio. Spalvino boružėles, puokštę gėlių, naudojo mišrios technikos darbelį. Tai matosi nuotraukoje, Veidukas spindi pasitikėjimu.
Dėkoju tėveliams už bendradarbiavimą. Tikiu, kad vaikučiai patyrė daug gerų emocijų.
Džiaugėsi naujais atradimais gamtoje.
No Comments